Uopfordret Medarbejder til Movias Call Center

Brænder du for kundeservice og kan du lide at tale i telefon med mange forskellige mennesker? Og trives du med et højt arbejdstempo uden at miste fokus - så er du måske vores nye kollega!

Dine opgaver bliver at tage imod telefoniske bestillinger af Flex-Handicap kørsel til borgere, som abonnerer på denne ordning, samt bestillinger af Flextur- kørsel til borgere i kommuner, som tilbyder Flextur.

Flex-Handicap kørsel er et tilbud til bevægelseshæmmede samt blinde og stærkt svagsynede, der ikke kan benytte almindelig offentlig transport og Flextur er et supplement til den almindelige offentlige transport.

 

Herudover bliver dine opgaver, at betjene Movias bus- og lokalbane kunder omkring rejseregler, rejsehjemmel, turplanlægning og klager, samt hjælp med elektronisk billetkøb via SMS og app.

 

Et af vores mål er, at give borgerne en god og professionel service, når de ringer til os. Derfor er det vigtigt, at du trives med at tale i telefon hele dagen og samtidig bevarer smilet i stemmen.

 

Vi forestiller os derudover, at du:

  • Er meget serviceminded og har en god telefonstemme
  • Er empatisk og har en god portion tålmodighed
  • Er IT-kyndig og vant til at arbejde i flere forskellige systemer
  • Er habil bruger af smartphone og har et godt kendskab til apps
  • Er robust
  • Taler og skriver flydende dansk
  • Er god til at holde overblik over en stor mængde informationer


Din baggrund er ikke afgørende, men det er et plus hvis du har erfaring fra tidligere jobs, hvor kundeservice via telefonen, har været din primære opgave.

Vi har en åbningstid fra kl. 7.00 – 18.00 man-fre og kl. 8.00 – 18.00 lør/søn og helligdage.

Arbejdstiderne ligger i en rullende turnus med skiftende arbejdsdage og mødetider. Der er mulighed for på eget initiativ at bytte vagter med kollegerne.

Der er 2 typer stillinger at søge:

  1. 37 timer om ugen, fordelt med 7,24 timer på 5 dage, hen over ugens 7 dage (FULD TID)
  2. 20 timer om ugen, fordelt med 4 timer på 5 dage, hen over ugens 7 dage (DELTID)

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Woldiderich på telefon 51 50 49 21 eller mail mwo@moviatrafik.dk

Ansøgning:

Synes du jobbet lyder spændende så send en uopfordret ansøgning. Vi gemmer din ansøgning i vores jobbank i seks måneder. Når vi har en ledig stilling som medarbejder i vores Call Center, ser vi jobbanken igennem, og hvis vi synes din ansøgning er relevant, så kontakter vi dig.

Du bedes du tydeligt angive i din ansøgning, om det er en FULD- eller en DELtidsstilling du søger.

Send din ansøgning via nedenstående link.