IT-Supporter til ServiceDesk i Movia

Har du interesse og flair for IT? Og elsker du at være serviceorienteret helt ud til fingerspidserne? Danmarks største trafikselskab søger en engageret og serviceminded kollega, der kan indgå i vores dygtige IT ServiceDesk team.

 

Som vores nye kollega vil du blive en del af et dynamisk IT-område, hvor du dagligt vil få mulighed for at takle og løse komplekse problemstillinger i en alsidig hverdag for vores mange forskellige brugere, der både tæller medarbejdere, eksterne salgssteder og busoperatører. Vi søger en person, der er udadvendt, har masser af energi og fungerer godt i et team.

 

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • At levere førsteklasses support til Movias interne brugere, eksterne salgssteder og busoperatører
  • At levere 1st level support på Windows, Office 365 og op imod 200 andre spændende systemer.
  • At være med til at levere ModernWorkplace, og derved understøtte den fleksible arbejdsplads.
  • At være bindeleddet mellem Movias brugere og 2nd level support
  • At koordinere henvendelser, og dermed skabe overblik og korrekt prioritering af sagerne
  • At deltage i projekter, for at sikre en god overdragelse til drift
  • At udarbejde vejledninger og videns artikler til Movias brugere
  • At sikre overholdelse af vores Service Level Agreement op imod forretningen

 

Primære teknologier/arbejdsopgaver som ServiceDesk understøtter:

  • Windows 10 / Windows 11
  • Office 365 (Teams, OneDrive, Intune)
  • Microsoft Azure Cloud – vores rejse imod at flytte alle vores systemer i skyen
  • Microsoft Azure Active Directory
  • Cisco ISE / AnyConnect VPN
  • Mobiltelefoner, bodycams og andet mobilt udstyr
  • AV-udstyr i vores professionelle mødecenter

  

Vi tilbyder en spændende hverdag med højt tempo

I din rolle som IT-Supporter i ServiceDesk vil du komme til at indgå i Movias IT ServiceDesk team bestående af seks medarbejdere - fem erfarne ServiceDesk medarbejdere og en IT-supportelev. I teamet har vi en uformel kultur, hvor vi hjælper hinanden og har det sjovt imens vi arbejder hårdt. Marcus, IT-Supporter hos Movia siger: ”Det er skønt at være så tæt på sine kollegaer – hjælpen er lige om hjørnet.”

 

Movias IT ServiceDesk er en del af Movias kompetente IT-område med ca. 50 gode kollegaer, der administrerer en unik og kompleks portefølje af 200 systemer og applikationer, der både tæller administration- og trafiksystemer, der dagligt gør livet lettere for vores kunder i den offentlige transport.

Marcus fortæller om Movia ud fra et IT-perspektiv; ”Noget af det, der er rigtig spændende lige nu, er at vi er på vej mod ModernWorkplace, hvor tanken er at man skal kunne arbejde fra alle enheder alle steder. Vi er desuden også på vej i skyen”. Marcus forklarer at vi arbejder efter strategien om cloud-first og er godt i gang med at få mange af vores systemer i skyen. Du vil derfor få gode muligheder for at præge sin egen udvikling og bruge de nyeste værktøjer og services.

 

Din profil

Det er vigtigt for os, at du nyder at levere første klasses support, og at du har en relevant teknisk IT-forståelse, for at kunne løse dagligdagens arbejdsopgaver med høj kvalitet. Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, og at du har en uddannelse som IT-supporter eller lignende.

 

Derudover lægger vi vægt på, at du som person er serviceminded, kan lide at kommunikere med alle brugere, kan holde hovedet koldt, bevare overblikket i en travl hverdag og har lyst til at tilegne dig ny viden. Movia kvitterer ifølge Marcus blandt andet med: ”Stor fleksibilitet og en forståelse for, hvad der gør hverdagen lettere for den enkelte.”

 

Interesseret?
Ansøgningsfristen er onsdag den 9. januar 2023, men send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt, da vi holder samtaler løbende.

  

Har du yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Kenneth Schiller på tlf. 3613 1727.

 

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. marts 2023 eller tidligere hvis muligt.

 

Movia som arbejdsplads

Movia er Danmarks største trafikselskab. Vi transporterer årligt over 200 mio. kunder i bus, lokaltog, flextrafik og plustur.

 

Vi er en spændende arbejdsplads med ca. 450 medarbejdere, som bor i moderne lokaler centralt placeret mellem Valby St. og Ny Ellebjerg st. Vi har gode transportadgange uanset om du bruger kollektiv trafik, cykel eller bil. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Du arbejder på tværs af hele virksomheden og får mange kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre.

 

Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi tror på frihed til at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv med en 37 timers arbejdsuge inkl. frokost samt flextid og mulighed for hjemmearbejde, når opgaverne tillader det. Og så er vi en røgfri arbejdsplads med mulighed for at bruge træningsrum og deltage i motionsaktiviteter, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv nu - og i fremtiden.

 

Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer og attraktiv pensionsordning. Løn forhandles i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening.

 

Ansøgningsfrist: 9. januar 2023