xDygtig debitorbogholder til alsidige opgaver til driftssikker økonomiafdeling (27)

Har du lyst til at prøve kræfter som bogholder i en større økonomiafdeling og være med til at sikre, at Trafikselskabet Movia har et moderne og effektivt bogholderi, så er det måske dig, vi søger.

 

Som bogholder i Movias økonomiområde bliver du en del af et team på 13 medarbejdere. Bogholderiet varetager en bred vifte af funktioner både i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere. Stillingen vil primært handle om debitoropgaver, herunder kundekontakt, samt tovholder på afdelingens forretningsgange. Men derudover vil der også være opgaver i forbindelse med udvikling af nye processer, systemudviklingsopgaver, samt deltagelse i mindre projekter. Opgaverne løftes i fællesskab og spænder bredt inden for både debitor, kreditor og finansområdet.

 

Som medarbejder i Movia bidrager du til vores fælles mål om at sikre god og klimavenlig mobilitet overalt på Sjælland, så den kollektive transport kan være et attraktivt valg på tværs af transportformer. Movia er Danmarks største trafikselskab, og med godt 200 mio. passagerer hvert år i busser, lokaltog og flextrafik er vi en meget synlig virksomhed, som de fleste danskere kender og har en holdning til. Vi er en professionel virksomhed med høje ambitioner, og derfor søger vi en debitorbogholder som med sit faglige bidrag vil med på rejsen mod en bedre kollektiv transport.

 

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring som debitorbogholder
  • Har erfaring med økonomisystemet BC
  • Har erfaring med udvikling af nye processer og at påtage dig nye økonomiopgaver
  • Har stor erfaring med kundekontakt
  • Har stor systemforståelse og rutineret bruger af Excel
  • Har lyst til at være tovholder på Movias interne forretningsgange
  • Arbejder struktureret og har en udpræget ordenssans i tilgangen til dine arbejdsopgaver
  • Er resultatorienteret
  • Har lyst og evner til at kommunikere med interne samarbejdspartnere og kunder – både skriftligt og mundtligt
  • Har overblik, også i pressede situationer
  • Har gennemslagskraft

 
Movias økonomiområde

Økonomi består af tre dele: Økonomistyring, Økonomiafgifter og Økonomidrift. I fællesskab håndterer vi Movias samlede budget på lige under 5 mia. kr. Du bliver en del af et socialt og fagligt fællesskab, får frihed i den daglige opgaveløsning og ikke mindst et stærkt netværk af engagerede kollegaer.


Movia som arbejdsplads

Vi er cirka 450 medarbejdere i Movia, og det er en af vores fornemmeste opgaver at tiltrække de rigtige medarbejdere med de rigtige kompetencer. Det er nemlig vores medarbejdere, der gør den store forskel for manges hverdag nu og her – og i fremtiden.

 

Vi er en spændende arbejdsplads, som bor i nye, moderne lokaler centralt placeret som nabo til Valby St, og med flere buslinjer som kører lige til døren på Toftegårds Plads. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Du arbejder på tværs af hele virksomheden og får mange kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre.

 

Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi tror på frihed til at tilrettelægge sine arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv. Desuden er vi en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv.

 

Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

 

Ansøgningsfrist

Vi indkalder løbende til samtaler – send derfor gerne din ansøgning allerede i dag.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Teamleder Mette Larsen, tlf. 21 15 26 55 eller på mail: mh@moviatrafik.dk 

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. november 2022 eller snarest derefter.

 

Ansøgningsfrist: 17. oktober 2022