xTo deltidsmedarbejdere med flair for kundeservice til Movias Call Center (59)

Brænder du for kundeservice og kan du lide at tale i telefon med mange forskellige mennesker? Trives du med et højt arbejdstempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger lige nu to nye kolleger på deltid (20 timer ugentligt) til at hjælpe med at løfte opgaven i vores Call Center.

Opgaver i Call Centeret
Som kundeservicemedarbejder i Movias Call Center tager du imod telefoniske bestillinger af Flex-Handicap kørsel til borgere, som abonnerer på denne ordning samt tage imod bestillinger af Flextur-kørsel til borgere i kommuner, som tilbyder Flextur.

Flex-Handicap kørsel er et tilbud til bevægelseshæmmede samt blinde og stærkt svagsynede, der ikke kan benytte almindelig offentlig transport. Flextur er et supplement til den almindelige offentlige transport.

Herudover skal du betjene Movias bus- og lokalbane kunder i deres spørgsmål til rejseregler, rejsehjemmel, turplanlægning og klager, samt hjælpe med elektronisk billetkøb via SMS og app.

Et af vores mål i Call Centeret er at give borgerne en god og professionel service, når de ringer til os. Derfor er det vigtigt, at du trives med at tale i telefon hele dagen og stadig bevarer smilet i stemmen. 

Vi forestiller os, at du er:

  • serviceminded og har en god telefonstemme
  • empatisk, med en god portion tålmodighed
  • IT-kyndig og vant til at arbejde i flere forskellige systemer
  • habil bruger af smartphone og med et godt kendskab til apps
  • robust
  • god til at holde overblik over en stor mængde informationer

 
Det er et krav i stillingen som kundeservicemedarbejder, at du taler og forstår dansk.

De ledige stillinger er deltid med 20 timers arbejde om ugen, fordelt med 4 timer på 5 dage, hen over ugens 7 dage. Derfor forestiller vi os, at du måske har andre projekter, der også optager din tid eller måske ser dette job som en god mulighed i slutningen af dit arbejdsliv. Det kan også være, at du er på udkig efter et deltidsjob af andre årsager.

Din uddannelses- eller erhvervsmæssige baggrund er ikke afgørende. Men det er et plus, hvis du har erfaring fra tidligere jobs, hvor kundeservice har været din primære opgave, måske endda over telefonen, og at du trives med at hjælpe kunderne godt på vej, hver dag.

Jobbet i Movias Call Center
Call Centeret er stedet, hvor vi besvarer borgernes spørgsmål og henvendelser telefonisk. For at yde den bedste kundeservice, benytter vi et væld af forskellige systemer til at vejlede og rådgive. Vi er ca. 40 medarbejdere, der dagligt hjælper og sparrer med hinanden. I afdelingen er der både fuldtidsansatte, deltidsansatte og vikarer, alle med vidt forskellige baggrunde og stor aldersspredning. Vi svarer dagligt mange opkald, og vi arbejder hele tiden for at blive bedre, skarpere og hurtigere uden at det går udover kvaliteten af vores arbejde.

Call Centeret åbningstid er fra kl. 7.00 – 18.00 mandag til fredag og kl. 8.00 – 18.00 lørdag, søndag og helligdage.

Det forventes, at du har mulighed for at lægge vagter i hele Call Centerets åbningstid, hvorfor du både skal kunne arbejde i weekend og hverdage. Arbejdstiderne ligger i en rullende turnus med skiftende arbejdsdage og mødetider. Der er mulighed for på eget initiativ at bytte vagter med kolleger.

 

Bliver du vores nye kollega, sørger vi for at klæde dig godt på til at håndtere opgaverne i Call Centeret med et intro- og oplæringsforløb.

Interesseret?
Vi søger to deltidsmedarbejdere med ansættelse 20 timer pr. uge.

 

Tiltrædelse snarest muligt. Forventeligt 1. december 2022.

 

Stillingerne aflønnes i henhold til overenskomst for administration og IT mv. indgået mellem KL og HK/Kommunal. 

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Woldiderich på telefon 36 13 14 61.

 

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er søndag den 9. oktober 2022.

 

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 41 og 42.

 

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis stillingen er noget for dig!

 

Movia som arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone, med knap 450 fagligt kompetente medarbejdere, med vidt forskellig baggrund. Fælles for alle er at vi samarbejder med det fælles mål at udvikle og forbedre den kollektive transport.

I Movia lægger vi vægt på medarbejdernes trivsel. Vi arbejder systematisk med kompetenceudvikling i hele organisationen, og vi er en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv – nu og i fremtiden.

Ansøgningsfrist: 9. oktober 2022