Strategisk indkøber til den kollektive trafik

 

Vil du spille en central rolle i udbud og kontraktopfølgning hos en stor ordregiver i den kollektive trafik? Motiveres du af at få udbud og kontrakter til at gå op i en højere enhed med politiske ønsker og brugernes behov? Så har Movia dit nye job.

Jobbet

I Movia gennemfører vi årligt større og mindre udbud af forskellige former for buskørsel. Du kommer til at arbejde med udbud efter Forsyningsvirksomhedsdirektivet, hvor du kommer til at benytte flere forskellige typer af udbud – herunder særligt offentlig udbud og udbud med forhandling. I kontrakterne kommer du til at arbejde med kollektiv trafik – både almindelig rutekørsel og behovsstyret kørsel i form af Flextrafik.  

Du er en velfunderet indkøber, som har lyst til at indgå i vores velfungerende udbudsteam, hvor du vil få sparringspartnere, der både udfordrer og bistår hinanden. Du vil desuden indgå i nært samarbejde med dine øvrige kollegaer i området Kontrakter og resten af Movia.

Du vil få ansvar for styring af egne udbud, og du får derfor en position med mange kontaktflader – internt som eksternt, når du skal omsætte kommuner og regioners ønsker og krav til udbudsmateriale. Du har en baggrund, hvor du enten kender vores markeder eller kan bidrage med nye erfaringer, der kan medvirke til at kvalitetssikre og udvikle vores udbud. Du vil få kollegaer med gode kompetencer og med et højt ambitionsniveau.  

Vi forestiller os, at du:

• Har erfaring med udbud og kontrakter – eller vores markeder

• Har erfaring med at drive projekter, gerne fra forsyningssektoren eller din uddannelse

• Har gode samarbejdsevner og kan opbygge og vedligeholde langsigtede relationer til både kollegaer og eksterne    samarbejdspartnere

• Har en relevant videregående uddannelse som fx cand.merc.jur. eller cand.jur. Nyuddannede kan også komme i betragtning. Alternativt har du opnået forståelse for området gennem praktisk erfaring.

Som person er du god til at

• Samarbejde og stille de spørgsmål, der giver de bedste faglige bidrag til udbudsmaterialet

• Have sans for detalje og formidling, så materialet er korrekt og forståeligt.

• Tage initiativ til optimering – både i forhandlingerne og i det daglige arbejde.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af området ”Kontrakter”, der pt. består af 11 medarbejdere. Foruden at have ansvaret for udbud har vi i Kontrakter også ansvaret for miljø- og materielområdet og lokalbanerne.

Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone og engagerede kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for alle er, at vi samarbejder med det fælles mål at udvikle og effektivisere den kollektive trafik.

Vi har øje for vores medarbejderes trivsel og tilbyder en god kantine, frugtordning, træningsrum, samt praktisk beliggenhed som nabo til Valby st. Movia er desuden en røgfri arbejdsplads. Vi lægger vægt på kompetenceudvikling, og har flextid, så det er muligt at få arbejdsliv og familieliv til at hænge godt sammen.

Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. marts 2018 eller tidligere.  

Ansøgningsfrist:

Søndag den 14. januar 2018.

Ansættelsessamtalerne vil blive gennemført i uge 3 og 4.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt områdechef Jeppe Gaard (telefon 36 13 16 78 - mail: JEG@moviatrafik.dk) eller projektkoordinator Anja Olsen (telefon 36 13 16 16 – mail: AHA@moviatrafik.dk).  

Ansøgning:

Søg stillingen via link

_____________________________________________________________________________________________________

Movia leverer sammenhængende transportløsninger, der bidrager til mobilitet og udvikling i Hovedstaden og Østdanmark. Vi samarbejder på tværs af kommuner, regioner, øvrige transportvirksomheder og interessenter for at gøre kollektiv transport til et attraktivt førstevalg. Du vil som medarbejder få ca. 300 kolleger, hvoraf hovedparten arbejder i Movias hovedkontor på Toftegårds Plads i Valby.

 

 

 

 

 

 

Ansøgningsfrist: 14. januar 2018