Administrativ medarbejder med stærke koordinator- og samarbejdskompetencer

Da en af vores dygtige koordinatorer i Infrastruktur stopper, leder vi efter en ny dygtig koordinator til vores koordinationsteam, som ønsker at bidrage til alt det bagvedliggende som gør, at bustrafikken kører så fejlfrit som muligt.

Du vil have til opgave at planlægge og koordinere opgaver for dine kolleger ude på gaden. Derfor er det afgørende, at du er en teamplayer, som er god til at kommunikere og bevare overblikket i travle perioder.

I Infrastruktur vil din vigtigste rolle være at få indsamlet opgaver fra fx kommunerne og herefter prioritere dem og sætte kollegerne ude på gaden ind i opgaverne. Movia dækker hele Sjælland, Lolland, Falster og Møn, så det er vigtigt, at du kan tænke strategisk i forhold til at få samlet ressourcerne og få lavet flere opgaver i samme område på en gang, så vidt det er muligt.

Vi søger efter en kandidat med følgende kompetencer:

  • Stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation – Dette er vigtigt, da du vil kommunikere med kommuner, regioner, operatører og interne afdelinger i virksomheden
  • God geografisk sans, kan læse et kort, har forståelse for vejsystemet og gerne viden om busser
  • Stærk i IT-systemer og gerne kendskab til Excel og generel database og dataforståelse
  • Planlægning og prioritering af opgaver
  • Serviceminded og robust, også når det går stærkt

Medarbejderen vi leder efter...

Vi forestiller os, at den rigtige medarbejder har erfaring fra eksempel Vej & Park eller bygge og anlægsbranchen. Derudover ser vi gerne at du er vant til at arbejde med kvalitetssikring. Vigtigst af alt er det, at du har erfaring med at koordinere og forstår vigtigheden af et godt samarbejde med både samarbejdspartner og kollegaer. Din arbejdstid vil være i turnus i tidsrummet fra kl.6.00 – 17.00 og med en daglig arbejdstid på 7.24 timer alle hverdage.

Movia som din fremtidige arbejdsplads

Movia er en spændende arbejdsplads med knap 330 medarbejdere, som hylder høj faglighed, innovative og fremtidssikre løsninger, og kollegialt fællesskab på tværs af fagligheder og afdelinger. Der er en uformel omgangstone, og der samarbejdes på tværs af organisationen om at udvikle og forbedre den kollektive trafik til gavn for kommunerne, regionerne og borgerne.

Movia lægger stor vægt på medarbejdertrivsel og tilbyder frugtordning, træningsrum etc. Ydermere arbejdes der systematisk med kompetenceudvikling i hele organisationen. Da man i Movia ønsker at sikre en sund arbejdsplads nu og i fremtiden, er det en 100 % røgfri arbejdsplads.

Trafikselskabet Movia tilbyder løn i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

Din arbejdsplads vil være på Movias kontor i Herlev.

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse den 1. marts 2018 eller tidligere.

Interesseret?

Søg stillingen via nedenstående link.

Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Pia Isabell Baun på tlf. 51 50 46 20. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi opfordrer derfor interesserede kandidater i at søge stillingen hurtigst muligt og senest mandag den 15. januar 2018.

 

 

Ansøgningsfrist: 15. januar 2018