Administrativ medarbejder til spændende og varierende opgaver inden for planlægning og koordinering

Administrativ medarbejder til spændende og varierende opgaver inden for planlægning og koordinering med mange samarbejdspartnere

 

Da en af vores dygtige koordinatorer i Infrastruktur stopper, leder vi efter en ny dygtig koordinator, som ønsker at bidrage til alt det bagvedliggende, som gør at bustrafikken kører så fejlfrit som muligt.

 

Du vil have til opgave at planlægge og koordinere opgaver for dine kollegaer ude på gaden.

Derfor er det afgørende, at du er en teamplayer, som er god til at kommunikere og bevare overblikket i travle perioder.

 

I Infrastruktur vil din vigtigste rolle være at få indsamlet opgaver fra fx kommunerne og herefter prioritere dem og sætte kollegerne ude på gaden ind i opgaverne.

Movia dækker hele Sjælland, Lolland, Falster og Møn, så det er vigtigt, at du kan tænke strategisk i forhold til at få samlet ressourcerne, og få lavet flere opgaver i samme område på en gang.

  

Vi søger efter en kandidat med følgende kompetencer:

 

  • Stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation – Dette er vigtigt, da du skal kommunikere med kommuner, regioner, operatører og interne afdelinger i virksomheden
  • God geografisk sans, kan læse et kort, har forståelse for vejsystemet og gerne viden om busser
  • Stærk i IT-systemer og gerne kendskab til Excel og generel database og dataforståelse
  • Planlægning og prioritering af opgaver
  • Serviceminded og robust, også når det går stærkt

 

Vi forestiller os, at den rigtige medarbejder har erfaring fra eksempel Vej & Park eller bygge og anlægsbranchen.

 

Vigtigst af alt er det, at du har erfaring med at koordinere og forstår vigtigheden af et godt samarbejde med både samarbejdspartnere og kollegaer.

 

Din arbejdstid vil være i turnus i tidsrummet fra kl.06:00 – 16:54, med en daglig arbejdstid på 7,24 timer alle hverdage, svarende til 37 timer pr. uge.

 

Movia som arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone, med lidt over 400 fagligt kompetente medarbejdere, med vidt forskellig baggrund. Fælles for alle er at vi samarbejder med det fælles mål at udvikle og forbedre den kollektive transport.

I Movia lægger vi vægt på medarbejdernes trivsel. Vi arbejder systematisk med kompetenceudvikling i hele organisationen, og vi er en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv – nu og i fremtiden.

Movia tilbyder løn i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

Dit ansættelsesområde er Trafikselskabet Movia, Herlev Hovedgade 15, 2730 Herlev.

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Ansøgninger vil blive behandlet løbende, vi opfordrer derfor interesserede kandidater til at søge stillingen hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: 6. december 2021

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Team leder Pia Isabell Baun på tlf. 51 50 46 20. 

 

Kommer du videre i ansættelsesprocessen, gør vi opmærksom på at alle kandidater, der ansættes i Movia, skal dokumentere at de har gyldig opholds- eller arbejdstilladelse i Danmark. Såfremt du indkaldes til 2. samtale skal du derfor medbringe dokumentation i form af kopi af pas, og eller gyldig opholds- og arbejdstilladelse.

 

 

Movia leverer sammenhængende transportløsninger, der bidrager til mobilitet og udvikling i Hovedstaden og Østdanmark. Vi samarbejder på tværs af kommuner, regioner, øvrige transportvirksomheder og interessenter for at gøre kollektiv transport til et attraktivt førstevalg. Movia transporterer årligt over 200 millioner passagerer på vores knap 450 buslinjer, 9 lokalbanestrækninger, 5 forskellige Flextrafik-ordninger og i vores plustur-ordning. Det gør os til Danmarks største mobilitetsselskab. Du vil som medarbejder få ca. 400 kollegaer, hvoraf hovedparten arbejder i Movias hovedkontor på Toftegårds Plads i Valby.

 

Ansøgningsfrist: 6. december 2021