Korrektionsmedarbejder til Flextrafik

Vil du bidrage til at udvikle Flextrafik i Østdanmark i en stilling som korrektionsmedarbejder, så har Movia dit nye job. Flextrafik har siden 2007 haft stor vækst, og vi forventer at koordinere fleksible kørselsordninger for flere kommuner på Sjælland og øerne i de kommende år.

 

Vi søger derfor en ny korrektionsmedarbejder, der har lyst til at arbejde med controlling og driftsopfølgning på vores drift i Flextrafik. Som korrektionsmedarbejder skal du være med til at afregne den udførte kørsel både overfor kommuner/regioner og operatører. Korrektionsarbejdet i Flextrafik vil være kendetegnet ved en stor berøringsflade med kommunale forvaltninger, institutioner og ikke mindst til vognmændene som udfører kørselsopgaverne.

 

Der vil udover selve korrektionsarbejdet være en del administrative opgaver for at sikre gennemsigtighed og dokumentation i Flextrafiks leverancer.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med de øvrige 4 korrektionsmedarbejdere og få 44 kolleger med godt humør og højt til loftet. En afdeling som kendetegnes ved et højt tempo og stort ejerskab og personligt drive hos medarbejderne.


Som korrektionsmedarbejder vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Daglig håndtering af avanceret trafikstyring, hvor udførte vognløb korrigeres for driftsmæssige hændelser
  • Månedlig afstemning
  • Kontakt til kommuner, dagtilbud og operatører primært om afregningsmæssige spørgsmål
  • Ved udbudsopstart deltage i kurser med nye operatører omkring vores afregningsmodel
  • Opfølgning på økonomiudvikling i kommunernes kørsel og rapportering til kommunerne
  • Planlægning, styring og opdatering af kørsel i databaser
  • Deltage i opfølgning på driften

 

Vi forestiller os, at du:

  • Er en person, som kan arbejde struktureret og er god til at holde overblik
  • Har gode kommunikationsevner i skrift og tale. Jobbet medfører meget kontakt både internt i organisationen og eksternt til kommuner, regioner, institutioner og operatører.
  • Har teknisk forståelse, herunder et rimeligt kendskab til Excel og måske erfaring med databasearbejde
  • Har en grundlæggende forståelse af drift og økonomi
  • Har gode samarbejdsevner og en høj grad af fokus på kvalitet omkring udførelse af opgaver
  • Kan lide at skabe orden i et til tider kaotisk miljø og komme med nye ideer til, hvordan vi udvikler produktet og området.
  • Kan arbejde selvstændigt og er nysgerrig på ny viden.
  • Kan bevare overblikket og det gode humør også når der er mange bolde i luften

 

Vi tilbyder:

 

Movia er en spændende arbejdsplads, som hylder høj faglighed, innovative og fremtidssikre løsninger, og kollegialt fællesskab på tværs af fagligheder og afdelinger. Der er en uformel omgangstone, og der samarbejdes på tværs af organisationen om at udvikle og forbedre den kollektive trafik til gavn for kommunerne, regionerne og borgerne.


Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone og fagligt kompetente medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for alle er, at vi samarbejder med det fælles mål at udvikle og forbedre den kollektive trafik.

 

Vi har øje for vores medarbejderes trivsel og tilbyder en god kantine, frugtordning, træningsrum, samt praktisk beliggenhed som nabo til Valby St. Vi lægger vægt på kompetenceudvikling og har flextid, så det er muligt at få arbejdsliv og familieliv til at hænge godt sammen. I Movia vil vi gerne sikre en sund arbejdsplads nu og i fremtiden, hvorfor vi er en røgfri arbejdsplads.

 

Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

 

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. maj 2018.

 

 

Ansøgningsfrist:  

 

Fredag d. 28. februar 2018. Ansættelsessamtalerne vil blive gennemført i uge 10-12.

 

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder for området: Tina Søndergaard, tlf. 36131980 el. 23285340

 

Ansøgning:

 

Søg stillingen via link nedenfor.

 

Ansøgningsfrist: 28. februar 2018