Community Manager til DOT Facebook-studentermedhjælper

Synes du også, at Community Management er spændende?

 

 

DOT får hver dag på Facebook henvendelser fra kunder, der bruger bus, tog og metro, og vi gør vores bedste for at svare hurtigt og fyldestgørende. I de kommende måneder sker der mange ændringer i den offentlige transport med åbningen af Metros Cityring og omlægningen af busserne kaldet Nyt Bynet.

Vi har derfor en forventning om, at der vil komme ekstra mange henvendelser på DOT Facebook.

 

Det er her, du kommer ind i billedet.

 

Din primære opgave som community manager på DOT Facebook er at behandle alle henvendelserne i vores social media managementsystem Hootsuite inden vores dygtige kundeservice kan besvare henvendelsen.

 

 

Dine opgaver

 

  • Behandle kundehenvendelser i Hootsuite, være i dialog med kundeservicemedarbejderne, lave manualer, besvare henvendelser m.v.
  • Og hvis der er tid til overs, har vi en masse andre opgaver, du kan hjælpe med her på kontoret.

 

Vi afsætter altid tid til at introducere og oplære i nye systemer og opgaver, men det er vigtigt, at du har det digitale hoved skruet rigtigt på og er rutineret it-bruger.

 

Vi forestiller os, at du

 

  • Behersker fejlfrit dansk
  • Har kendskab til Community management eller lyst til at lære det
  • Gerne har erfaring med kundekontakt fx fra callcenter
  • Kan lide at løse både detaljeorienterede, administrative opgaver og også mere selvstændigt arbejde
  • Er naturligt nysgerrig og suger ny viden og erfaring til dig med godt humør – også når kunderne ikke lægger skjul på, at de er skuffede eller vrede på os.
  • Hvis du også er god til engelsk, bliver vi ekstra glade, da vi har en større opgave på engelsk, som også trænger til hjælp.  

 

 

Vi tilbyder dig

En stilling, hvor du sandsynligvis lærer en masse nyt samtidig med, at du løser dine opgaver. Du vil indtage en central position, hvor du gennem god community management sikrer, at vores kolleger i SOME-kundeservice kan blive ved med at være dygtige og effektive – også når det vælter ind med henvendelser.

 

Du bliver en del af et team af søde og kompetente kolleger i et uformelt, men ambitiøst miljø. Her får du gode muligheder for at udvikle dine egne kompetencer i en kompleks organisation med højt fagligt niveau.

 

Ideelt søger vi en studerende, som kan arbejde alle hverdage fra kl. 9 til kl. 12/13.

I udgangspunktet er stillingen berammet til 15 timer ugentligt frem til 1. december med mulighed for forlængelse. Hvis du mener, at du er en god kandidat til stillingen, og ikke kan arbejde på alle ugens hverdage, så lad os høre fra dig alligevel.  

 

Vi bor på Toftegårds Plads i Valby i nyistandsatte lokaler.

 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Hanne Lind på 2246 9836.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om DOT:

DOT står for Din Offentlige Transport og er et samarbejde mellem DSB, Movia og Metroselskabet om at skabe en bedre og mere sammenhængende offentlig transport på Sjælland og Øerne.

 

Du kan læse mere om os på https://dinoffentligetransport.dk/om-dot/

 

 

Ansøgningsfrist:

Svar hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende og vægter en hurtig start gerne i september.

 

Ansøgningsfrist: 12. september 2019